Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kujavić, F. (2022). STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:588079
Kujavić, Filip. "STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:588079
Kujavić, Filip. "STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:588079
Kujavić, F. (2022). 'STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:588079
Kujavić F. STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:588079
F. Kujavić, "STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:588079