Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kovačević, L. (2022). MARKETING STRATEGIJA MELEM ZAŠTITNE KREME NIVEA CLASSIC KREME NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233530
Kovačević, Lea. "MARKETING STRATEGIJA MELEM ZAŠTITNE KREME NIVEA CLASSIC KREME NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233530
Kovačević, Lea. "MARKETING STRATEGIJA MELEM ZAŠTITNE KREME NIVEA CLASSIC KREME NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233530
Kovačević, L. (2022). 'MARKETING STRATEGIJA MELEM ZAŠTITNE KREME NIVEA CLASSIC KREME NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233530
Kovačević L. MARKETING STRATEGIJA MELEM ZAŠTITNE KREME NIVEA CLASSIC KREME NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233530
L. Kovačević, "MARKETING STRATEGIJA MELEM ZAŠTITNE KREME NIVEA CLASSIC KREME NA HRVATSKOM TRŽIŠTU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233530