Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo
Citirajte ovaj rad
Livaja, B. (2022). Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875
Livaja, Barbara. "Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875
Livaja, Barbara. "Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875
Livaja, B. (2022). 'Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875
Livaja B. Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875
B. Livaja, "Marketing u turizmu na OPG-ovima : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366875