Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Pinjušić, N. (2022). UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPOVINU PROIZVODA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020510
Pinjušić, Nikolina. "UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPOVINU PROIZVODA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020510
Pinjušić, Nikolina. "UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPOVINU PROIZVODA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020510
Pinjušić, N. (2022). 'UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPOVINU PROIZVODA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020510
Pinjušić N. UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPOVINU PROIZVODA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020510
N. Pinjušić, "UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPOVINU PROIZVODA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020510