prikaz prve stranice dokumenta Organizacija i provedba marketinga u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Organizacija i provedba marketinga u turizmu

Lesjak, Timotej
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Lesjak, T. (2016). Organizacija i provedba marketinga u turizmu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637

Lesjak, Timotej. "Organizacija i provedba marketinga u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637

Lesjak, Timotej. "Organizacija i provedba marketinga u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637

Lesjak, T. (2016). 'Organizacija i provedba marketinga u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637

Lesjak T. Organizacija i provedba marketinga u turizmu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 22.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637

T. Lesjak, "Organizacija i provedba marketinga u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:279637

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.