Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Stojanović, D. (2022). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443476
Stojanović, Dario. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443476
Stojanović, Dario. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443476
Stojanović, D. (2022). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443476
Stojanović D. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443476
D. Stojanović, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443476