Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Šlafhauzer, K. (2022). UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PROIZVODA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660744
Šlafhauzer, Kristina. "UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PROIZVODA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660744
Šlafhauzer, Kristina. "UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PROIZVODA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660744
Šlafhauzer, K. (2022). 'UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PROIZVODA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660744
Šlafhauzer K. UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PROIZVODA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660744
K. Šlafhauzer, "UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PROIZVODA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660744