završni rad
TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA
Završni rad

Štimac, Franko
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Štimac, F. (2022). TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333822

Štimac, Franko. "TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333822

Štimac, Franko. "TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333822

Štimac, F. (2022). 'TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333822

Štimac F. TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333822

F. Štimac, "TRENDOVI DIGITALNOG MARKETINGA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333822

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.