završni rad
NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING
Završni rad

Kožić, Tajana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Kožić, T. (2022). NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349116

Kožić, Tajana. "NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349116

Kožić, Tajana. "NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349116

Kožić, T. (2022). 'NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349116

Kožić T. NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349116

T. Kožić, "NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:349116

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.