Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Tomašević, A. (2022). ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449318
Tomašević, Antonija. "ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449318
Tomašević, Antonija. "ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449318
Tomašević, A. (2022). 'ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449318
Tomašević A. ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449318
A. Tomašević, "ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449318