prikaz prve stranice dokumenta Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski"
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski"

Kelemen, Josipa
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kelemen, J. (2016). Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski" (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680

Kelemen, Josipa. "Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski"." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680

Kelemen, Josipa. "Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski"." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680

Kelemen, J. (2016). 'Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski"', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680

Kelemen J. Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski" [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680

J. Kelemen, "Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski"", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.