Kelemen, J. (2016). Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski" (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680
Kelemen, Josipa. "Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski"." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680
Kelemen, Josipa. "Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski"." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680
Kelemen, J. (2016). 'Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski"', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680
Kelemen J. Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski" [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680
J. Kelemen, "Marketinška analiza folklornog ansanbla "Lisinski"", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:065680