Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vovk, V. (2023). UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:553601
Vovk, Vanja. "UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:553601
Vovk, Vanja. "UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:553601
Vovk, V. (2023). 'UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:553601
Vovk V. UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:553601
V. Vovk, "UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:553601