diplomski rad
UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Diplomski rad

Drobac, Vanesa
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Drobac, V. (2023). UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:692086

Drobac, Vanesa. "UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:692086

Drobac, Vanesa. "UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:692086

Drobac, V. (2023). 'UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:692086

Drobac V. UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:692086

V. Drobac, "UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:692086

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.