završni rad
Izgradnja marke u digitalnom okruženju
Završni rad

Grbeša, Vedrana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Grbeša, V. (2024). Izgradnja marke u digitalnom okruženju : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:254182

Grbeša, Vedrana. "Izgradnja marke u digitalnom okruženju : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:254182

Grbeša, Vedrana. "Izgradnja marke u digitalnom okruženju : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:254182

Grbeša, V. (2024). 'Izgradnja marke u digitalnom okruženju : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:254182

Grbeša V. Izgradnja marke u digitalnom okruženju : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:254182

V. Grbeša, "Izgradnja marke u digitalnom okruženju : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:254182

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.