diplomski rad
Psihologija boja u marketingu: Utjecaj na ponašanje potrošača i kupovne namjere
Diplomski rad

Balaš, Klaudija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Balaš, K. (2024). Psihologija boja u marketingu: Utjecaj na ponašanje potrošača i kupovne namjere : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:123562

Balaš, Klaudija. "Psihologija boja u marketingu: Utjecaj na ponašanje potrošača i kupovne namjere : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:123562

Balaš, Klaudija. "Psihologija boja u marketingu: Utjecaj na ponašanje potrošača i kupovne namjere : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:123562

Balaš, K. (2024). 'Psihologija boja u marketingu: Utjecaj na ponašanje potrošača i kupovne namjere : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:123562

Balaš K. Psihologija boja u marketingu: Utjecaj na ponašanje potrošača i kupovne namjere : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:123562

K. Balaš, "Psihologija boja u marketingu: Utjecaj na ponašanje potrošača i kupovne namjere : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:123562

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.