Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo
Citirajte ovaj rad
Bilušić, I. (2024). Strateško upravljanje marketinškim aktivnostima u sportskoj industriji : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096385
Bilušić, Ivan. "Strateško upravljanje marketinškim aktivnostima u sportskoj industriji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096385
Bilušić, Ivan. "Strateško upravljanje marketinškim aktivnostima u sportskoj industriji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096385
Bilušić, I. (2024). 'Strateško upravljanje marketinškim aktivnostima u sportskoj industriji : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096385
Bilušić I. Strateško upravljanje marketinškim aktivnostima u sportskoj industriji : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096385
I. Bilušić, "Strateško upravljanje marketinškim aktivnostima u sportskoj industriji : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:096385