Sumić, N. (2016). Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647
Sumić, Nikica. "Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647
Sumić, Nikica. "Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647
Sumić, N. (2016). 'Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647
Sumić N. Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 24.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647
N. Sumić, "Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647