diplomski rad
Marketing-strategija na primjeru Podravke
Diplomski rad

Lilić, Valentina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lilić, V. (2024). Marketing-strategija na primjeru Podravke : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:815890

Lilić, Valentina. "Marketing-strategija na primjeru Podravke : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:815890

Lilić, Valentina. "Marketing-strategija na primjeru Podravke : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:815890

Lilić, V. (2024). 'Marketing-strategija na primjeru Podravke : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:815890

Lilić V. Marketing-strategija na primjeru Podravke : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 28.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:815890

V. Lilić, "Marketing-strategija na primjeru Podravke : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:815890

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.