Andrović, S. (2016). Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639
Andrović, Saša. "Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639
Andrović, Saša. "Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639
Andrović, S. (2016). 'Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639
Andrović S. Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639
S. Andrović, "Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639