Vovra, A. (2016). Prikaz potencijala mobilnog oglašavanja kroz platformu Google AdWords (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:071166
Vovra, Adam. "Prikaz potencijala mobilnog oglašavanja kroz platformu Google AdWords." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:071166
Vovra, Adam. "Prikaz potencijala mobilnog oglašavanja kroz platformu Google AdWords." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:071166
Vovra, A. (2016). 'Prikaz potencijala mobilnog oglašavanja kroz platformu Google AdWords', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:071166
Vovra A. Prikaz potencijala mobilnog oglašavanja kroz platformu Google AdWords [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:071166
A. Vovra, "Prikaz potencijala mobilnog oglašavanja kroz platformu Google AdWords", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:071166