završni rad
Mikro-trenuci korisničkog iskustva

Bruno Budimir (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Budimir, B. (2016). Mikro-trenuci korisničkog iskustva (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:592465

Budimir, Bruno. "Mikro-trenuci korisničkog iskustva." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:592465

Budimir, Bruno. "Mikro-trenuci korisničkog iskustva." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:592465

Budimir, B. (2016). 'Mikro-trenuci korisničkog iskustva', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:592465

Budimir B. Mikro-trenuci korisničkog iskustva [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 20.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:592465

B. Budimir, "Mikro-trenuci korisničkog iskustva", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:592465