završni rad
Gerila marketing - prednosti i nedostaci

Martina Bošnjak (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Bošnjak, M. (2016). Gerila marketing - prednosti i nedostaci (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559541

Bošnjak, Martina. "Gerila marketing - prednosti i nedostaci." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559541

Bošnjak, Martina. "Gerila marketing - prednosti i nedostaci." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559541

Bošnjak, M. (2016). 'Gerila marketing - prednosti i nedostaci', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559541

Bošnjak M. Gerila marketing - prednosti i nedostaci [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559541

M. Bošnjak, "Gerila marketing - prednosti i nedostaci", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559541