prikaz prve stranice dokumenta Strateško upravljanje markama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strateško upravljanje markama

Balint, Ines
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Balint, I. (2016). Strateško upravljanje markama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895549

Balint, Ines. "Strateško upravljanje markama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895549

Balint, Ines. "Strateško upravljanje markama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895549

Balint, I. (2016). 'Strateško upravljanje markama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895549

Balint I. Strateško upravljanje markama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 21.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895549

I. Balint, "Strateško upravljanje markama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895549

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.