Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Brendiranje regije Baranja

Marko Drnasin (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Drnasin, M. (2017). Brendiranje regije Baranja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673846

Drnasin, Marko. "Brendiranje regije Baranja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673846

Drnasin, Marko. "Brendiranje regije Baranja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673846

Drnasin, M. (2017). 'Brendiranje regije Baranja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 08.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673846

Drnasin M. Brendiranje regije Baranja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 08.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673846

M. Drnasin, "Brendiranje regije Baranja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673846

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.