prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača

Babić, Dinko (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Babić, D. (2017). Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

Babić, Dinko. "Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

Babić, Dinko. "Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

Babić, D. (2017). 'Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

Babić D. Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 26.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

D. Babić, "Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.