prikaz prve stranice dokumenta Izvanmedijski marketing
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Izvanmedijski marketing

Prdić, Marina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Prdić, M. (2017). Izvanmedijski marketing (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604

Prdić, Marina. "Izvanmedijski marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604

Prdić, Marina. "Izvanmedijski marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604

Prdić, M. (2017). 'Izvanmedijski marketing', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604

Prdić M. Izvanmedijski marketing [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 03.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604

M. Prdić, "Izvanmedijski marketing", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.