diplomski rad
Izvanmedijski marketing

Marina Prdić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad...

Prdić, M. (2017). Izvanmedijski marketing (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604

Prdić, Marina. "Izvanmedijski marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604

Prdić, Marina. "Izvanmedijski marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604

Prdić, M. (2017). 'Izvanmedijski marketing', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604

Prdić M. Izvanmedijski marketing [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604

M. Prdić, "Izvanmedijski marketing", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:350604