završni specijalistički
Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu

Filip Radulović (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Radulović, F. (2017). Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:169707

Radulović, Filip. "Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:169707

Radulović, Filip. "Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:169707

Radulović, F. (2017). 'Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:169707

Radulović F. Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:169707

F. Radulović, "Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:169707