prikaz prve stranice dokumenta Neuromarketing
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Neuromarketing

Jančić, Mateja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jančić, M. (2017). Neuromarketing (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998035

Jančić, Mateja. "Neuromarketing." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998035

Jančić, Mateja. "Neuromarketing." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998035

Jančić, M. (2017). 'Neuromarketing', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998035

Jančić M. Neuromarketing [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 06.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998035

M. Jančić, "Neuromarketing", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998035

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.