Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Suvremene strategije upravljanja markom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Suvremene strategije upravljanja markom

Marić, Danijel
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Marić, D. (2017). Suvremene strategije upravljanja markom (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:189170

Marić, Danijel. "Suvremene strategije upravljanja markom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:189170

Marić, Danijel. "Suvremene strategije upravljanja markom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:189170

Marić, D. (2017). 'Suvremene strategije upravljanja markom', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:189170

Marić D. Suvremene strategije upravljanja markom [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 13.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:189170

D. Marić, "Suvremene strategije upravljanja markom", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:189170

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.