prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao kanal za oglašavanje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Društvene mreže kao kanal za oglašavanje

Tadić, Dražen
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Tadić, D. (2017). Društvene mreže kao kanal za oglašavanje (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, Dražen. "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, Dražen. "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, D. (2017). 'Društvene mreže kao kanal za oglašavanje', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić D. Društvene mreže kao kanal za oglašavanje [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

D. Tadić, "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.