prikaz prve stranice dokumenta Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji

Abramović, Antonija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Abramović, A. (2017). Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099

Abramović, Antonija. "Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099

Abramović, Antonija. "Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099

Abramović, A. (2017). 'Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099

Abramović A. Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 25.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099

A. Abramović, "Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.