završni specijalistički
Marketing ruralnog turizma

Anja Galović (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Galović, A. (2017). Marketing ruralnog turizma (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:336284

Galović, Anja. "Marketing ruralnog turizma." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:336284

Galović, Anja. "Marketing ruralnog turizma." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:336284

Galović, A. (2017). 'Marketing ruralnog turizma', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:336284

Galović A. Marketing ruralnog turizma [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:336284

A. Galović, "Marketing ruralnog turizma", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:336284