Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Izravni marketing i promocija na mjestu prodaje

Ana Gregić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Gregić, A. (2017). Izravni marketing i promocija na mjestu prodaje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:005409

Gregić, Ana. "Izravni marketing i promocija na mjestu prodaje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:005409

Gregić, Ana. "Izravni marketing i promocija na mjestu prodaje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:005409

Gregić, A. (2017). 'Izravni marketing i promocija na mjestu prodaje', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:005409

Gregić A. Izravni marketing i promocija na mjestu prodaje [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 12.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:005409

A. Gregić, "Izravni marketing i promocija na mjestu prodaje", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:005409