završni rad
Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća

Dino Kekez (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad...

Kekez, D. (2017). Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522

Kekez, Dino. "Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522

Kekez, Dino. "Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522

Kekez, D. (2017). 'Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522

Kekez D. Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522

D. Kekez, "Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522