prikaz prve stranice dokumenta Instagram kao marketinški alat
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Instagram kao marketinški alat

Pšihistal, David
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Pšihistal, D. (2017). Instagram kao marketinški alat (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668665

Pšihistal, David. "Instagram kao marketinški alat." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668665

Pšihistal, David. "Instagram kao marketinški alat." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668665

Pšihistal, D. (2017). 'Instagram kao marketinški alat', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668665

Pšihistal D. Instagram kao marketinški alat [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 09.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668665

D. Pšihistal, "Instagram kao marketinški alat", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668665

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.