Ivančić, D. (2017). Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008
Ivančić, David. "Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008
Ivančić, David. "Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008
Ivančić, D. (2017). 'Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008
Ivančić D. Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008
D. Ivančić, "Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008