Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinške strategije Wal-Marta

Antonia Than (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Than, A. (2016). Marketinške strategije Wal-Marta (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733

Than, Antonia. "Marketinške strategije Wal-Marta." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733

Than, Antonia. "Marketinške strategije Wal-Marta." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733

Than, A. (2016). 'Marketinške strategije Wal-Marta', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733

Than A. Marketinške strategije Wal-Marta [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 22.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733

A. Than, "Marketinške strategije Wal-Marta", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:167733