završni rad
Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga

Kristijan Vidmar (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad...

Vidmar, K. (2017). Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455

Vidmar, Kristijan. "Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455

Vidmar, Kristijan. "Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455

Vidmar, K. (2017). 'Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455

Vidmar K. Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455

K. Vidmar, "Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455