Stojanović, B. T. (2017). Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o. (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149
Stojanović, Björn Tomo. "Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149
Stojanović, Björn Tomo. "Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149
Stojanović, B. T. (2017). 'Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149
Stojanović BT. Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149
B. T. Stojanović, "Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149