Zbiljski, M. (2017). Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849
Zbiljski, Matej. "Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849
Zbiljski, Matej. "Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849
Zbiljski, M. (2017). 'Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849
Zbiljski M. Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849
M. Zbiljski, "Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849