diplomski rad
Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop

Matej Zbiljski (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Zbiljski, M. (2017). Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849

Zbiljski, Matej. "Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849

Zbiljski, Matej. "Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849

Zbiljski, M. (2017). 'Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849

Zbiljski M. Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 26.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849

M. Zbiljski, "Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:061849