prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje

Boni, Antonio
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Boni, A. (2017). Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804

Boni, Antonio. "Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804

Boni, Antonio. "Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804

Boni, A. (2017). 'Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804

Boni A. Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804

A. Boni, "Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.