prikaz prve stranice dokumenta Pozicioniranje branda u svijesti potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Pozicioniranje branda u svijesti potrošača

Memić, Natalija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Memić, N. (2016). Pozicioniranje branda u svijesti potrošača (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:635735

Memić, Natalija. "Pozicioniranje branda u svijesti potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:635735

Memić, Natalija. "Pozicioniranje branda u svijesti potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:635735

Memić, N. (2016). 'Pozicioniranje branda u svijesti potrošača', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:635735

Memić N. Pozicioniranje branda u svijesti potrošača [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 28.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:635735

N. Memić, "Pozicioniranje branda u svijesti potrošača", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:635735

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.