diplomski rad
Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života

Ivana Lerinc (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Lerinc, I. (2017). Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832

Lerinc, Ivana. "Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832

Lerinc, Ivana. "Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832

Lerinc, I. (2017). 'Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832

Lerinc I. Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 20.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832

I. Lerinc, "Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832