Vukmir, M. (2017). Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947
Vukmir, Marko. "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947
Vukmir, Marko. "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947
Vukmir, M. (2017). 'Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947
Vukmir M. Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947
M. Vukmir, "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947