Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda

Marko Vukmir (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Vukmir, M. (2017). Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir, Marko. "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir, Marko. "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir, M. (2017). 'Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir M. Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 15.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

M. Vukmir, "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947