Glibušić, L. (2017). Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911
Glibušić, Luka. "Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911
Glibušić, Luka. "Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911
Glibušić, L. (2017). 'Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911
Glibušić L. Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911
L. Glibušić, "Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:615911