diplomski rad
Utjecaj marke na donošenje odluka o kupovini

Marijan Bilić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Bilić, M. (2017). Utjecaj marke na donošenje odluka o kupovini (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377999

Bilić, Marijan. "Utjecaj marke na donošenje odluka o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377999

Bilić, Marijan. "Utjecaj marke na donošenje odluka o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377999

Bilić, M. (2017). 'Utjecaj marke na donošenje odluka o kupovini', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377999

Bilić M. Utjecaj marke na donošenje odluka o kupovini [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377999

M. Bilić, "Utjecaj marke na donošenje odluka o kupovini", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:377999