Duvnjak, D. (2017). Marketing komunikacijski miks na primjeru poduzeća Panturist d.d. (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046186
Duvnjak, Dinko. "Marketing komunikacijski miks na primjeru poduzeća Panturist d.d.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046186
Duvnjak, Dinko. "Marketing komunikacijski miks na primjeru poduzeća Panturist d.d.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046186
Duvnjak, D. (2017). 'Marketing komunikacijski miks na primjeru poduzeća Panturist d.d.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046186
Duvnjak D. Marketing komunikacijski miks na primjeru poduzeća Panturist d.d. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046186
D. Duvnjak, "Marketing komunikacijski miks na primjeru poduzeća Panturist d.d.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046186