prikaz prve stranice dokumenta Etika u oglašavanju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Etika u oglašavanju

Majetić, Andrea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Majetić, A. (2017). Etika u oglašavanju (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:115470

Majetić, Andrea. "Etika u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:115470

Majetić, Andrea. "Etika u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:115470

Majetić, A. (2017). 'Etika u oglašavanju', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:115470

Majetić A. Etika u oglašavanju [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 06.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:115470

A. Majetić, "Etika u oglašavanju", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:115470

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.