prikaz prve stranice dokumenta Značaj poduzetničkih vještina i kompetencija u upravljanju obrazovnom institucijom
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Značaj poduzetničkih vještina i kompetencija u upravljanju obrazovnom institucijom

Škraba, Maja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Škraba, M. (2017). Značaj poduzetničkih vještina i kompetencija u upravljanju obrazovnom institucijom (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:721259

Škraba, Maja. "Značaj poduzetničkih vještina i kompetencija u upravljanju obrazovnom institucijom." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:721259

Škraba, Maja. "Značaj poduzetničkih vještina i kompetencija u upravljanju obrazovnom institucijom." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:721259

Škraba, M. (2017). 'Značaj poduzetničkih vještina i kompetencija u upravljanju obrazovnom institucijom', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:721259

Škraba M. Značaj poduzetničkih vještina i kompetencija u upravljanju obrazovnom institucijom [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:721259

M. Škraba, "Značaj poduzetničkih vještina i kompetencija u upravljanju obrazovnom institucijom", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:721259

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.