prikaz prve stranice dokumenta Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru

Ćurić, Marijana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Ćurić, M. (2017). Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532

Ćurić, Marijana. "Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532

Ćurić, Marijana. "Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532

Ćurić, M. (2017). 'Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532

Ćurić M. Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532

M. Ćurić, "Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.